lördag 25 april 2009

Helg


ÄNTLIGEN har våren kommit, så skönt väder ute. Hoppas det håller i sig.
Igår var jag och gjorde en tatuering, har tänkt göra det så länge men har haft lite beslutsångest för vad jag skulle göra. Jag vill egentligen göra en lite större tatuering men det blev en lite mindre denna gång. Jag gick dit på drop in, och då tar dom bara emot mindre motiv. Så det blev en stjärna på handleden, blev riktigt nöjd faktiskt. Så nu har man fått mersmak. Blir nog en till snart, ska inte dröja 10 år som det gjorde nu mellan den första och den här... Staffan fick vara hos svägerskan ett par timmar medans jag var hos tatueraren, TACK snälla.
Idag har jag och två vänner varit till hundtorpet, vi grillade medans hundarna härjade. Det va riktigt trevligt. Första gången jag är där och kommer garanterat åka dit många gånger i sommar. Det finns en agillity bana där och så finns det en stig som man kan gå på ett par kilometer men det va så blött där.
Ikväll blir det lugnt, jag och Staffan ska mysa och titta på robinson.
Imorgon ska vi ta en tur till huncafet. Sen kommer Jhonny hem imorgon, saknar han.
Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar