söndag 3 maj 2009

Maj




Äntligen är det maj-månad, va underbart. Det var en lugn sista april för våran del. Jag började med att städa sen krattade jag tomten, ganska skönt att vi inte har så stor tomt. Sen blev det en promenad runt höglandsjön. När Jhonny kom hem så åkte jag ner på stan och shoppade lite, det blev ett par jeans och en tröja. Sen på kvällen såg vi på film så det va lugnt.
Jag hade jobb-helg den här helgen men tog semester igår (lördag). Min mamma, pappa och mostrar med deras gubbar och ungar och hundar va och kampade i Karlsbäck så vi åkte dit i går och grillade. Det va jätte trevlig. Staffan och Molly, min mosters hund, dom härjade. Så Staffan har typ sovit sen vi kom hem igår.
Imorgon ska Staffan till sin dagmatte, han har nog saknat henne, dom har ju inte träffats på en vecka. På tisdag är jag ledig så då ska mamma komma ner till stan, då blir en ett besök på hundcafet.
Nu ska jag snart gå till jobbet. Hoppas ni får en trevlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar