torsdag 21 maj 2009

Kristi himmelsfärdsdag


Det blir inte så ofta jag skriver här, ska försöka skärpa mig. Måste tänka vad som hänt sen sist jag skrev, veckorna går så fort. Förra helgen var lugn, ett besök på hundcafet på lördag, sen på kvällen så åkte jag till Camilla och vi åt sill och potatis, mycket gott. På söndagen var vi på barnkalas i Pengsjö, Jhonnys brorsbarn fyllde 3 år. På kvällen var det hundkurs, kommer att vara det varje söndag ett tag framöver, jätte kul.
Idag är det kristi himmelsfärdsdag. Kl 12 ska jag och Staffan åka till hundcafet. Vi ska träffas där och gå tipspromenad och sen grilla korv, ska bli trevligt. Hoppas det inte börjar regna bara. Får se om det bli en sväng till örnexpo i eftermiddag.
Helgen som kommer är min jobb-helg, så då vet man vad man ska göra i helgen iallafall.
Veckorna rullar på, snart är det sommar. Det känns så skönt.
Trevlig helg allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar