söndag 10 maj 2009

Min helg



Här har det varit fullt upp hela helgen. I fredags kom en kompis över och vi grillade och drack ett glas vin, det va jätte trevligt. Sen på lördag så promenerade vi med Gert Fyllking och Robert Acshberg, vi gick från konsum i Hörnett in till torget. Det va faktiskt ganska många som gick. Jag tycker att dom gör det riktigt bra som går från Ystad till Haparanda. Det är bra att dom uppmärksammar prostatacancer, annars är det bara bröstcancer som får uppmärksamhet. Sen kom en kompis till Jhonny till oss med sin dotter och hund, en boxer. Hundarna härjade och barnen lekte. Sen på kvällen blev det grillning
Idag åkte jag och Staffan till Bjurholm och hälsade på min mormor och min moster. Mamma och pappa och två till mostrar kom också dit så det va fullt hus. Min moster har precis hämtat hem en liten valp så den var jag ju tvungen att träffa. När vi kom hem så åkte vi direkt till allmänlydnas-kursen. Det va första kurstillfället men det började regna så det blev mest teori denna gång, hoppas på bättre väder nästa gång. Staffan fick duscha när vi kom hem, för han va alldelens blöt men nu är han torr och luktar gott och inte "blöthund". Nu är Staffan jätte trött och ligger och sover i soffan.
Hoppas ni får en trevlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar