lördag 4 april 2009

Staffan har varit med på jobbet


Igår va Staffan med mig på jobbet hela dagen, det gick jätte bra. Det var ganska länge sen han va med mig på jobbet en hel dag och oj vilken skillnad det var att ha med honom nu. Han har blivit mycket lugnare. Han låg på mattan i dagrummet i stort sett hela förmiddagen och sen efter lunch åkte vi till hundcafet, sen när vi kom tillbaka så sov han tills det var dags att åka hem.
Sen på kvällen såg jag och Jhonny på film och drack ett glas vin, gott.
Idag åkte jag och Staffan en sväng till cafet, som vanligt, sen var vi och hälsade på min kusin Therese och träffade bebisen, Elvin 3 mån. En annan kusin till mig, Jenni, var också där. Vi bor så nära men ändå så träffas man så sällan, känns som tiden inte riktigt räcker till ibland.
Nu sitter vi i soffan och myser och väntar på Robinson. Kanske ska fortstta att läsa Cesar Millan-boken, jätte bra är den, Cesar-fan som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar