måndag 20 april 2009

Ny vecka

Då var det en ny vecka igen, skönt att vakna upp till strålande sol, äntligen är det vår.
I lördags var jag på dop i arnäs kyrka. Min kusin döpte sin bebis, lilla Elvin. Han var jätte duktig, låg i sin pappas famn som ett ljus. Sen var det fika i församlingshemmet, smörgåstårta. Det var jätte gott. Sen åkte jag, Jhonny och Staffan ner på stan, för lite stadsträning. Staffan är jätte duktig nu när vi är på stan. Sen åkte vi hem och lämnade av Jhonny för att åka på föreläsning på hundcafet, det handlade om vad man ska göra om hunden blir ormbiten, getingbiten eller förgiftad mm. Det var en jätte bra föreläsning. Camilla är verkligen super duktig på det hon gör, jag kan verkligen rekomendera att gå på föreläsningarna på cafet. Staffan var inte lika road, han gnällde och var väldigt missnöjd.
På söndag åkte vi till Hemling, Staffan fick vara hos sin dagmatte. Hon är verkligen super, ställer upp i alla lägen. Vi firade Jhonnys mamma och syster som har fyllt år och att Jhonnys bror har fått en till dotter. Så det var tårta och presenter. Sen blev i bjuden på middag där, därefter åkte vi och hämtade Staffan som hade haft det jätte bra.
Till Helgen är jag långledig, Jhonny åker till fjälls så det blir bara jag och Staffan i helgen. Får se vad vi hittar på för skoj. Tänkte ta mig ut till hundtorpet och kolla läget, sägs vara bra där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar