torsdag 9 april 2009

Glad påsk


Idag steg vi upp tidigt för att skjutsa Jhonny till jobbet så jag kunde ha bilen idag när jag är ledig. Vid 10-tiden åkte jag och Staffan till hans dagmatte så Staffan skulle få leka med Ilo, en stövare. Sen åkte vi Reginas zoo för att köpa en antidrag-sele till Staffan. Jag fick låna en sån av en tjej tidigare för att kolla om den hjälpte och den funkade kanon. Får se om den här är lika bra, tycker den se lite peckligare ut men den borde funka. Han är som sagt kass på att gå i koppel eller det är nog vi som är dålig på att lära han kanske.
Jaha då var det påsk igen och jag jobbar hela påskhelgen, tror jag jobbade i fjol också. Jag tycker att det är helt okey att jobba påsken faktiskt, det är ganska lugnt på jobbet och man tjänar ju lite extra då det är storhelgs-tillägg. Så Staffan får vara med husse hela helgen, dom hittar säkert på nåt skoj. Hoppas vädret blir bättre bara.
Glad påsk allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar