torsdag 26 mars 2009

Städa

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag ett ryck och bytte gardiner i vardagsrummet. Jag har ju fura fönster så det tar lite tid att stryka och sätta upp alla gardiner. Medan jag pysslade på så sov Staffan som en stock i soffan. Han var hos sin dagmatte på dagen och hade jätte skoj, så då brukar han vara trött när han kommer hem. Han hade lekt med en mops och en labrador hela dagen. Jag är så glad och tacksam att han har det så bra när jag jobbar.
Nu på morgonen har jag dammsugit och torkat golven, och nu tänskte jag att jag skullle ta och frosta av frysen. Bäst att passa på medan man har energin.
Vi väntar med spänning på att Jespers nya kusin ska födas med det verkar dröja. Hoppas bebisen kommer snart...
Det är ju så fint väder så jag och Staffan ska nog hitta på nåt ute idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar