lördag 21 mars 2009

Dan på stan

Igår skjutsade Jhonny ner mig och Staffan på stan, där mötte vi upp Staffans dagmatte och hennes hundar och tog sen en promenad till hundcafet. Sen tog jag och Staffan bussen till mitt jobb, han är jätte duktig på bussen. Han fick följa med mig på jobbet tills jhonny kom och hämtade honom.
idag har jag, Jhonny och Staffan varit på stan. Vi åkte ner mitt på dagen och tränade Staffan på att ta det lugnt bland folk. Jag tycker att han har blivit mycket duktigare, inte alls lika stressad som förut. Samtidigt passade jag på att göra ett ärende. Sen åkte vi till hundcafet och drack en kopp kaffe. Det låter nästan som om jag är på hundcafe varje dag men jag tycker det är trevligt där och kul för Staffan att komm ut lite. Sen när vi kom hem så tänkte jag gå ut och ta en promenad men istället tog jag och Staffan en tupplur på soffan.
Ikväll ska vi se på Robinson, får se om det är nåt att följa eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar