onsdag 18 mars 2009

Idag steg vi upp ganska tidigt, kl 7.00, för att skjutsa Jhonny till jobbet så jag kunde ha bilen på min ledig dag. Vi skulle ha haft en bil till för det blir mycke körande, det är lite körigt på morgonen när jag jobbar dag, då åker jag med Jhonny till jobbet och tar bilen och skjutsar Staffan till sin dagmatte och sen åker jag hem och gör mig iordning och sen till jobbet och de veckor vi har Jesper så ska ju han lämnas på dagis också så en bil till hade underlättat men det kostar ju lite att ha en bil.
Iallafall så städade jag och pysslade och donade lite när jag kom hem. Sen på förmiddagen så åkte vi till min svägeska, Susanne. Jag har rensat bort kläder som Jesper har vuxit ur som hon fick till sin lilla kille, Gustav. Det är inte lätt at hålla reda på en valp när det fanns så många leksaker att bita i.
Efter besöket så åkte vi till hundcafet, där var Staffans dagmatte och hennes kompis med deras hundar, en naken fis och en dobbermann. Men Staffan ville ju inte sitta still, han ville ju leka. Han kunde inte förstå varför dom inte kude få leka nu för. Nu sover han gott i mitt knä.
Ikväll blir det en promenad runt höglandssjön.
Till helgen blir det nog lite träning på stan, va ett tag sen vi var där. Sen ska jag hälsa på min kusin som har fått n liten bebis, han är snart tre ånader och jag har inte varit och hälsat på än, så nu är det nog dags. Känns som om alla runtomkring en får barn, men själv är jag inte alls sugen. Jag skulle vara nöjd om jag hade en bunt med hundar istället, nä kanske man blir sugen på barn nån gång i framtiden.

1 kommentar: