onsdag 11 mars 2009


Idag och igår har Staffan varit hos sin dagmatte, han trivs verkligen som fisken i vattnet där. Det har gått jätte bra med han och Bambi, dom har lekt och härjat. Dom har gått på stan och även varit på det fina hundcafet. Jag har ju själv tänkt att vi ska åka till cafet iallafall en gång i veckan men den här veckan hinner vi nog inte det. Nu ligger han utslagen i soffan.
I helgen ska jag och Staffan åka till mina kära föräldrar. Jag har inte varit och hälsat på sen i julas, så nu är det verkligen dags. Hoppas det blir bra väder i helgen så kanske vi kan ta en skoter tur, vore mysigt. Annars får vi hitta på nåt annat skoj, ska bli mysigt att bara vara "hemma" i tre-sjö. Min bror kommer nog också dit på söndag.

1 kommentar:

  1. Önskar trevlig helg & hoppas det blir skoter åkning för er =)
    / Fam Anderssons

    SvaraRadera