söndag 18 april 2010

Veckorna...

... rullar på och snart är det sommar, längtar. Jag ska faktiskt ta tre veckor sammanhängande semester i år, det har jag inte haft sen jag flyttade från Stockholm. Det ska bli riktigt skönt, vi har inte planerat någonting särskilt men det är ganska skönt att bara vara också.
Idag åkte vi upp till Kallehov för att se om det börjar torka upp så Jhonny kan börja köra speedway men det var långt ifrån torrt så det dröjer en tag till innan banan är färdig att köra på igen. Sen åkte vi och hälsade på svägerskan och blev bjuden på lunch, vi träffas för sällan även om vi bor ganska nära, tråkig.
Sen lämnade Jhonny av mig och Staffan i stan så vi tog en promenad hem, var härligt väder men det blåste ganska mycket. Nu ska vi lägga oss på soffan och vila lite.


Bimbo och Staffan



1 kommentar:

  1. Tack för titten =)
    Och att vi träffs allt för sällan kan jag skriva under på , men nästa sväng uffe kommer hem tycker jag att vi ska ta en prommis med vovvsingarna =)
    Vi får kolla i alm ,vore väl skam om vi inte skulle kunna få ihop en dag ;)

    SvaraRadera